દહેજ માંગવાની મનાઈ કેમ છે ?
⭕ આજના મસાઈલ નંબર :: ૩૭૬૦⭕
દહેજ માંગવું કેવું છે? હદીસમાં આ વિશે કઈ દલીલો છે?
🔵જવાબ🔵
حامدا و مصلیا مسلما
દહેજની માંગણી કરવી જાઈઝ (માન્ય ) નથી, તેમની દલીલ એ છે કે તે કોઈપણ કારણ – હક્ક વગર માંગવામાં આવે છે, શરિયતમાં લગ્ન ના ખર્ચ ની જવાબદારી પુરુષ વર્ગ પર છે, સ્ત્રી અથવા તેના પરિવાર પર કોઈ જ ખર્ચ નથી.
📕 (કિતાબુન નવાઝીલ ૮/૪૩૭)
હદીસ શરીફમાં તેની દલીલ, અબુ હુમૈદ રદીઅલ્લાહુ અન્હુ થી બયાન કરવામાં આવ્યું છે કે, “પોતાના ભાઈનો માલ- મિલકત હક્ક વિના હલાલ નથી, અને તે એટલા માટે કે અલ્લાહ તઆલાએ મુસ્લિમની મિલકતને મુસ્લિમ માટે હરામ કરી છે.”
📘 (મુસનદે ઇમામ અહમદ ૫/૪૨૫)
બીજી દલીલ: પયગંબર સલ્લલ્લાહુ અલયહી વસલ્લમે કહ્યું કે,”કોઈપણ વ્યક્તિની સંપત્તિ તેના દિલની સંમતિ વિના હલાલ નથી.” (મિશ્કાત શરીફ)
જે કંઈ પણ છોકરી પક્ષ તરફથી આપવામાં આવે છે અથવા લેવામાં આવે છે તે સામાન્ય રીતે દબાણ કરીને અથવા તેઓને શરમમાં મૂકીને કરવામાં આવે છે, આપનાર પક્ષ મોટેભાગે દિલથી રાજી નથી હોતો પરંતુ તે મજબુર હોય છે. આવો દહેજ સામાન્ય રીતે લેવું હરામ છે, એનો ઉપયોગ પ્રતિબંધિત છે અને ગંભીર ગુનો છે.
📗દરસી સવાલ – જવાબ સફા ૨૪૧
و الله اعلم بالصواب
✍🏻મુફ્તી ઈમરાન ઈસ્માઈલ મેમણ
🕌ઉસ્તાઝે દારુલ ઉલૂમ રામપુરા, સુરત, ગુજરાત, ભારત.
जहेज़ मांगना क्यों मना
⭕आज का सवाल नं:: ३७६०⭕
जहेज़ माँगना कैसा है हदीस में उस की क्या दलील है ?
🔵जवाब🔵
حامدا و مصلیا مسلما
जहेज़ माँगना जाइज़ नहीं उस की दलील ये है के बिला हक़्-वजह माँगा जा रहा है, शरीअत में जो भी खर्च है मर्द पर है, औरत या औरत के घरवालों पर कोई खर्च है ही नहि।
📕(किताबुंन नवाज़िल ८/४३७)
हदीस शरीफ में उस की दलील, अबू हुमैद रदिअल्लहु अन्हु से रिवायात है के, अपने भाई का माल बगैर हक़् के हलाल नहि, और वह इसलिए के अल्लाह त’आला ने मुसलमान का माल मुसलमान पर हराम किया है।
📘(मुसनदे इमाम अहमद ५/४२५)
दुसरी दलील हुज़ूर सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम ने फ़रमाया, “किसी भी इन्सान का माल उस की दिली रज़ामंदी के बगैर हलाल नहि।” (मिषकात शरीफ)
जो कुछ लड़कीवालों के जानिब से दिया या वसूल किया जाता है आम तौर पर दबाव डालकर या दबाव में आकर या शर्म में डालकर या शर्म में आकर होता है देनेवाले अक्सर दिल से राज़ी नहीं होता बल्कि आमतौर मजबूर होता है ऐसा जहेज़ लेना हराम है उस का इस्तेमाल भी हराम और सख्त गुनाह है।
📗दरसी सवाल जवाब सफा २४१
و الله اعلم بالصواب
✍🏻मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन
🕌उस्ताज़े दारुल उलूम रामपुरा, सूरत, गुजरात, इंडिया.
جہیز لینا کیوں منع؟
⭕آج کا سوال نمبر ۳۷۶۰⭕
جہیز مانگنا کیسا ہے حدیث میں اس کی کیا دلیل ہے؟
🔵جواب🔵
حامدا ومصلیا ومسلما
جہیز مانگنا جائز نہیں اس کی دلیل یہ ہے کہ بلا حق مانگا جا رہا ہے شریعت میں جو بھی خرچ ہے مرد پر ہے، عورت يا عورت کے گھر والوں پر کوئی خرچ ہے ہی نہیں،
📕کتاب النوازل ۸/۴۳۷
حدیث شریف میں اس کی دلیل ابو حمید رضی اللہ عنہ سے روایت ہے، کے اپنے بھائی کا مال بغیر حق کے حلال نہیں، اور وہ اس لیے کہ اللہ تعالی نے مسلمان کا مال مسلمان پر حرام کیا ہے،
📙مسند امام احمد ۵/۴۲۵
دوسری دلیل حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ کسی بھی انسان کا مال اُسکی دلی رضامندی کے بغیر حلال نہیں (مشکوۃ شریف) جو کچھ لڑکی والوں کی جانب سے دیا، یا وصول کیا جاتا ہے عام طور پر دباؤ ڈال کر یا دباؤ میں آکر یا شرم میں ڈال کر یا شرم میں آکر ہوتا ہے دینے والا اکثر دل سے راضی نہیں ہوتا بلکہ عام طور پر مجبور ہوتا ہے ایسا جہیز لینا حرام ہے اس کا استعمال بھی حرام اور سخت گناہ ہے۔
📕درسی سوال جواب صفحہ ۲۴۱
واللہ اعلم بالصواب
✍🏻مفتی عمران اسماعیل میمن حنفی
🕌استاذ دار العلوم رام پورا سورت گجرات ھند
🗒 کلینڈر🗒
🌙 ۱۱۔۔۔۔۔۔۔۔۔جمادی اولیٰ
🌴۱۴۴۶۔۔۔۔۔۔۔۔ھجری
Jahez Lena Kyun Mana He?
⭕AAJ KA SAWAL NO.3760⭕
Jahez maangna kaisa hai hadees me us ki kya daleel hai ?
🔵JAWAB🔵
حامدا و مصلیا مسلما
jahez maangna jaiz nahi us ki daleel ye hai ke bila haq-wajha maanga jaa raha hai, shareeat me jo bhi kharch hai mard par hai, aurat ya aurat ke gharwalon par koi kharch hai hee nahi.
📕(KITABUN NAWAZIL 8/437)
hadees shareef me us ki daleel, Abu humaid RadeeAllahu anhu se riwayat hai ke : apne bhai ka maal bagair haq ke halal nahi, aur woh isliye ke Allah ta’ala ne musalman ka maal musalman par haraam kiya hai.
📘(MUSNADE IMAM AHMAD 5/425)
Dusree daleel huzoor sallallahu alaihi wasallam ne farmaya kisi bhi insan ka maal us ki Dili razamandee ke bagair halal nahi.(Mishat shareef)
Jo kuchh ladkiwalon janib se diya ya wasool kiya jata hai aam taur par dabaw dalkar ya dabaw me aakar ya sharm me dalkar ya sharm me aakar hota hai denewala aksar dil se razee nahi hota balke aamtaur majboor hota hai aesa jahez lena haraam hai us ka istemal bhi haram aur sakht gunah hai.
📗DARSI SAWAL JAWAB SAFA 241
و الله اعلم بالصواب
🌙🗓ISLAMI TAREEKH :
12 JUMADIL UKHRA 1446 HIJRI
✍🏻Mufti Imran Ismail Memon Hanafi
🕌 Ustaze Darul Uloom Rampura, Surat, Gujarat, India.