એહતિયતી તોર પર તજદિદ એ ઈમાન ઔર નિકાહ કે મસાઈલ
*⭕આજ કે મસાઇલ નંબર ૩૭૯૩⭕*
સવાલ: (૧) જિન અલ્ફાજ઼ એ કુફ્ર પર તજ઼દીદ એ નિકાહ કા હુક્મ મુફ્તિયાને કિરામ ને દિયા હો, ઉસ મેં નયા મહર જ઼રૂરી હે યા સાબિક઼ (પહલે વાલા) મહર કાફી હૈ?
(૨) ઇસ તજ઼દીદ એ નિકાહ મેં ઔરત કો પૂરા ઇખ઼્તિયાર હાસિલ હૈ યા ઉસી શોહર કે સાથ નિકાહ઼ જ઼રૂરી હૈ?
(૩) અગર ઉસી કે સાથ નિકાહ઼ જ઼રૂરી નહીં તો ઇ઼દ્દત કે બાદ દૂસરે આદમી સે નિકાહ઼ કર સકતી હૈ યા નહીં?
(૪) ઔર ઇ઼દ્દત કિતની ગુજ઼ારની હોગી?
*🔵જવાબ🔵*
حامدا و مصلیا مسلما
પહલે ફતવે ને ઉસ શખ઼્સ કે કુફ્ર કા ઔર ઇસ્લામ સે નિકલ જાને કા હુક્મ નહીં લગાયા ગયા હૈ, ઈમાન કા ખતરે મેં પડ઼ જાને કા લિખા હે, એહતિયાત કે તોર પર ઔર ફટકાર લગાને ઔર સખતી કે તોર પર કલમહ ઓર નિકાહ઼ વાપસ પઢને કા હુક્મ કિયા હૈ.
દુર્રે મુખ્તાર મેં હૈ:
આમ શખ઼્સ કા અપની બીવી સે યે કહના કિ અબ ઇસ નફ઼રત કો ખુદા ભી નહીં મિટા સકતા. ઇન્તિહા દરજે કી નફ઼રત જ઼ાહીર કરને કે લિએ હોતા હૈ, યે મતલબ નહીં હોતા કે અલ્લાહ તઆ઼લા ઇસ પર ક઼ાદિર નહીં હૈ, ઉસકી કુદરત સે બાહિર હે. (અસ્તગફિરુલ્લાહ)
લિહાજા઼ ઇસ સૂરત મેં તજ઼દીદ એ ઈમાન ઓર નિકાહ઼ કા હુક્મ એહતયાતન હૈ, ઔર તજ઼દીદ એ નિકાહ઼ કે લિએ તજ઼દીદ એ મહર જ઼રૂરી નહીં ઔરત ઉસી સે નિકાહ઼ કરે, દૂસરે સે નહીં.
અલબત્તા ઔરત કો યે હક઼ હાસિલ હોગા જબ તક કે તજ઼દીદ એ ઈમાન ઓર નિકાહ઼ પર શોહર તૈયાર ના હો જાએ, ઔર દૂસરી ના જાઈજ઼ ઔર હરામ હરકતોં કો ના છોડ઼ દે અપની જ઼ાત કો ઉસકે સુપુર્દ ના કરે.
📘 ઇમદાદુલ ફતાવા: પૃષ્ઠ ૪૬૩, જિલ્દ:૨
📗 ફતાવા રહીમિયાહ : જિલ્દ ૮, પૃષ્ઠઃ૪૧૨
الله اعلم بالصواب
✍🏻 મુફ઼્તી ઇમરાન ઇસ્માઇલ મેમન હનફ઼ી
🕌ઉસ્તાજ઼ે દારુલ ઉલૂમ, રામપુરા સૂરત, ગુજરાત, ભારત.
ऐहतियाती तोर पर तज़दीद ए ईमान और निकाह के मसाइल
*⭕आज के मसाइल नंबर ३७९३⭕*
सवाल: (१) जिन अल्फाज़ ए कुफ्र पर तज़दीद ए निकाह का हुक्म मुफ्तियाने किराम ने दिया हो, उस में नया महर ज़रूरी हे या साबिक़ (पहले वाला) महर काफी है?
(२) इस तज़दीद ए निकाह में औरत को पूरा इख़्तियार हासिल है या उसी शोहर के साथ निकाह़ ज़रूरी है?
(३) अगर उसी के साथ निकाह़ ज़रूरी नहीं तो इ़द्दत के बाद दूसरे आदमी से निकाह़ कर सकती है या नहीं?
(४) और इ़द्दत कितनी गुज़ारनी होगी?
*🔵जवाब🔵*
حامدا و مصلیا مسلما
पहले फतवे ने उस शख़्स के कुफ्र का और इस्लाम से निकल जाने का हुक्म नहीं लगाया गया है, ईमान का खतरे में पड़ जाने का लिखा हे, एहतियात के तोर पर और तंबीह और सख्ती के तौर पर तज़दीद wए ईमान ओर निकाह़ का हुक्म किया है।
दुर्रे मुख्तार में है:
आम शख़्स का अपनी बीवी से ये कहना कि अब इस नफ़रत को खुदा भी नहीं मिटा सकता। इन्तिहा दरजे की नफ़रत ज़ाहीर करने के लिए होता है, ये मतलब नहीं होता के अल्लाह तआ़ला इस पर क़ादिर नहीं है, उसकी कुदरत से बाहिर हे. (अस्तगफिरुल्लाह)
लिहाजा़ इस सूरत में तज़दीद ए ईमान ओर निकाह़ का हुक्म एहतयातन है, और तज़दीद ए निकाह़ के लिए तज़दीद ए महर ज़रूरी नहीं औरत उसी से निकाह़ करे, दूसरे से नहीं,
अलबत्ता औरत को ये हक़ हासिल होगा जब तक के तज़दीद ए ईमान ओर निकाह़ पर शोहर तैयार ना हो जाए, और दूसरी ना जाईज़ और हराम हरकतों को ना छोड़ दे अपनी ज़ात को उसके सुपुर्द ना करे।
इमदादुल फतावा: पृष्ठ ४६३, जिल्द:२
फतावा रहीमियाह : जिल्द ८, पृष्ठः४१२
الله اعلم بالصواب
✍🏻 मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन हनफ़ी
🕌उस्ताज़े दारुल उलूम, रामपुरा सूरत, गुजरात, भारत।
الفاظ کفر پر تجدید نکاح و ایمان کے مسائل
⭕ آج کا سوال نمبر ۳۷۹۳⭕
( الف ) جن الفاظ کفر پر تجدید نکاح کا حکم مفتیان کرام نے دیا ہو اس میں مہر جدید ضروری ہے یا مہر
سابق کافی ہے۔
( ب ) اس تجدید نکاح میں عورت کو پورا اختیار حاصل ہے یا اسی شوہر کے ساتھ نکاح ضروری ہے؟
( ج ) اگر اسی کے ساتھ نکاح ضروری نہیں تو عدت کے بعد دوسرے آدمی سے نکاح کر سکتی ہے یا نہیں؟
( د ) اور عدت کتنی گزارنی ہوگی ؟
🔵 جواب 🔵
حامدا و مصلیا و مسلما
پہلے فتوی میں اس شخص کے کفر کا اور اسلام سے خارج ہو جانے کا حکم نہیں لگایا گیا ہے ایمان کا خطرہ میں پڑ جانا لکھا ہے، اور احتیاطا و زجرا وتشدیدا تجدید ایمان و تجدید نکاح کا حکم کیا ہے۔
عام شخص کا اپنی بیوی سے یہ کہنا کہ اب اس نفرت کو خدا بھی مٹا نہیں سکتا انتہائی درجے کی نفرت ظاہر کرنے کے لئے ہوتا ہے.
یہ مطلب نہیں ہوتا کہ اللہ تعالی اس پر قادر نہیں ، اس کی قدرت سے باہر ہے (معاذ اللہ ) لہذا صورت میں تجدید ایمان و تجدید نکاح کا حکم احتیاطا ہے، اور تجدید نکاح کے لئے تجدید مہر ضروری نہیں عورت اسی سے نکاح کرے دوسرے سے نہیں کر سکتی ، البتہ عورت کو یہ دی حق حاصل ہوگا کہ تا وقت یہ کہ تجدید ایمان و تجدید نکاح پر شوہر آمادہ نہ ہو اور دوسری نا جائز و حرام حرکتوں سے باز نہ آوے اپنی ذات کو اس کے حوالہ نہ کرے۔ امداد الفتاوى ص ۴۶۳ ج ۲ مطبوعه دیو بند )
📗 (بحواله فتاوی رحیمیه ج ۸ ص ۴۱۲)
فقط والله اعلم بالصواب.
✍🏻مفتی عمران اسماعیل میمن
🕌استاذ دارالعلوم رام پورہ، سورت، گجرات، انڈیا۔
E Tor a
htiyati Tor par tajdid e imaan aur nikah ke masail
*⭕AAJ KE MASAIL NO.3793⭕*
SAWAL: (A) jin alfaz e kufr par tajdid e nikah ka hukm muftiyan e kiram ne dia ho, us me naya mahr zaruri he ya sabiq (pehle vala)mahar kafi he
(B)is tajdid e nikah me aurat ko pura ikhtyar hasil he ya usi shohar ke sath nikah zaruri he?
(C) agar usi ke sath nikah zaruri nhi to iddat ke bad dusre aadmi se nikah kr sakti he ya nhi?
(D) aur iddat kitni guzarni hogi?
*🔵JAWAB🔵*
حامدا و مصلیا مسلما
pehle fatwe ne us shakhs ke kufr ka aur islam se nikal jane ka hukm nahi lagaya gya he iman ka khatre ne pad jane ka likha he, ehtyata ke tor pr aur fatkaar lagate huwe aur dakhti ke taur par iman o nikah ki naye karne ka hukm kia he.
Durre mukhtar me he:
Aami shakhs ka apni biwi se ye kehna ke ab is nafrat ko khuda bhi nahi mita sakta. Intihay darje ki nafrat zahir karne ke lie hota he, yeh mtalab nahi hota ke allah taala is pr qadir nahi, uski qudrat se bahir he(astagfirullah) lihaza is surat me tajdid e iman o nikah ka hukm ehtyatan he, aur tajdid e nikah ke lie tajdid e mahar zaruri nahi aurat usi se nikah kre dusre se nahi kr sakti, albatta aurat ko yeh haq hasil hoga jab tak ke tajdid e iman o nikah pr shohar tayyar na ho jae, aur dusri na jaiz aur haram harkaton ko na chfhor de apni zaat ko uske supurd na kare
📗IMDADUL FATAWA:PAGE 463,JILD:2
📘FATAWA RAHIMIYYAH:JILD 8,PAGE:412.
و الله اعلم بالصواب
✍🏻 Mufti Imran Ismail Memon Hanafi
🕌 Ustaze Darul Uloom,
Rampur Surat, Gujarat, India.