Ek Janaze Par Do Baar Namaz Padhne Ka Hukm



Ek Janaze Par Do Baar Namaz Padhne Ka Hukm

એક જનાઝે પર દો બાર નમાઝ પઢને કા હુકમ

*⭕આજ કા સવાલ નંબર ૩૭૭૩⭕

એક બાર જનાઝે કી નમાઝ પઢી ગઈ, ફિર દોબારા અપને વતન મેં જા કર ઉસ પર નમાઝે જનાઝહ પઢના કૈસા હૈ ?
કિસ સુરત મેં દોબારહ નમાઝ પઢને કી ઇજાઝત હૈ ?

🔵જવાબ🔵

حامدا و مصلیا مسلما

વલી (મૈય્યત કા કરીબી રિશ્તેદાર) ને ખુદ નમાઝે જનાઝાહ પઢી યા ઉસકી ઇજાઝત સે નમાઝે જનાઝા પઢી ગયી (ઇજાઝત ચાહે સાફ દી હો યા દલાલતન- જૈસે અજાનિબ (દુસરે લોગો ને) અપને તૌર પર નમાઝ શુરૂ કી ઔર વલી ને ઉસકી ઇક્તિદા કર લી ) તો ફર્ઝે કિફાયા અદા હો ગયા, ઔર તમામ લોગો કી તરફ સે યહ ફરીઝા સાકિત હો ગયા.(ઉતર ગયા)

અબ અગર દુસરે લોગ નમાઝે જનાઝા પઢના ચાહે તો હનફી મસલક કે મુતાબિક ઉનકે લિએ ઇજાઝત નહીં.

ઇસલિયે કે નમાઝે જનાઝા ફર્ઝે કિફાયા હૈ, જબ ૧ મર્તબા અદા કર લી ગયી તો સબ કી તરફ સે ફરી ઝા સાકિત હો ગયા.

અલબત્તા અગર વલી ને નમાઝ ન પઢી હો, ઔર ન ઉસકી ઇજાઝત સે નમાઝ પઢી ગયી હો, તો વલી ઈઆદહ-લોટાના કર સકતા હૈ.

મલિકુલ ઊલમા, અલ્લામા કાસની (રહમતુલ્લાહ) ને બદાઈઉસ સનાયેઅ મેં રિવાયાત નકલ ફરમાઈ હૈ : હુઝૂરે અકદસ (સલ્લલ્લાહુ અલૈહિ વસલ્લમ) ને એક જનાઝાહ કી નમાઝ પઢાઈ ઉસકે બાદ હઝરત ઉમર (રદિયલ્લાહુ અન્હુ) ઔર આપ કે સાથ મેં કુછ લોગ હાઝીર હુવે ઔર દોબારહ નમાઝ પઢની ચાહી, હુઝૂર (સલ્લલ્લાહુ અલૈહિ વસલ્લમ) ને ઇર્શાદ ફરમાયા : “નમાઝે જનાઝાહ દોબારહ નહીં પઢી જાતી, અલ્બત્તા તૌબા ઔર ઇસ્તિગફાર કરો. (બદાઈઉસ સનાયેઅ : ૧૧૩)

📕 ફતાવા રહીમિયહ ૭/૪૮
બા હવાલે
📘 શામી ૧/૮૨૫
હિદાયા શરહે ઇનાયાહ ૨/૧૨૧

و الله اعلم بالصواب

✍🏻મુફતી ઇમરાન ઇસ્માઇલ મેમન
🕌ઉસ્તાઝે દારુલ ઉલૂમ રામપુરા, સૂરત, ગુજરાત, ઇંડિયા.

एक जनाजे पर दो बार नमाज़ पढ़ने का हुक्म

⭕आज का सवाल नंबर ३७७३⭕

एक बार जनाज़े की नमाज़ पढ़ी गई, फिर दोबारा अपने वतन में जा कर उस पर नमाज़े जनाज़ह पढना कैसा है ?
किस सुरत में दोबारह नमाज़ पढने की इजाज़त है ?

🔵जवाब🔵

حامدا و مصلیا مسلما

वली (मैय्यत का करीबी रिश्तेदार) ने खुद नमाज़े जनाज़ा पढ़ी या उसकी इजाज़त से नमाज़े जनाज़ा पढ़ी गयी (इजाज़त चाहे साफ़ दी हो या दलालतन- जैसे अजानिब (दुसरे लोगो ने) अपने तौर पर नमाज़ शुरू की और वली ने उसकी इक़्तिदा कर ली) तो फर्ज़े किफ़ाया अदा हो गया, और तमाम लोगो की तरफ से यह फ़रीज़ा साक़ित हो गया। (उतर गया)

अब अगर दुसरे लोग नमाज़े जनाज़ा पढना चाहे तो हनफ़ी मसलक के मुताबिक़ उनके लिए इजाज़त नहीं।

इसलिये के नमाज़े जनाज़ा फर्ज़े किफ़ाया है, जब १ मर्तबा अदा कर ली गयी तो सब की तरफ से फ़रीज़ा साक़ित हो गया।

अलबत्ता अगर वली ने नमाज़ न पढ़ी हो, और न उसकी इजाज़त से नमाज़ पढ़ी गयी हो, तो वली ईआदह-लोटाना कर सकता है।

मलिकुल ऊलमा, अल्लामा कासनी (रहमतुल्लाह) ने बदाईउस सनाया में रिवायात नकल फ़रमाई है : हुज़ूरे अक़दस (सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम) ने एक जनाज़े की नमाज़ पढाई उसके बाद हज़रत उमर (रदियल्लाहु अन्हु) और आप के साथ में कुछ लोग हाज़िर हुवे और दोबारह नमाज़ पढनी चाही, हुज़ूर (सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम) ने इर्शाद फ़रमाया : “नमाज़े जनाज़ा दोबारह नहीं पढ़ी जाती, अल्बत्ता तौबा और इस्तिगफार करो। (बदाईउस सनाया : ११३)

📕 फ़तावा रहीमियह ७/४८
बा हवाले
📘 शामी १/८२५
हिदाया शरहे इनायाह २/१२१

و الله اعلم بالصواب

✍🏻मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन
🕌उस्ताज़े दारुल उलूम रामपुरा, सूरत, गुजरात, इंडिया.

ایک جنازے پر دو بار نماز پڑھنے کا حکم

⭕ آج کا سوال نمبر ۳۷۷۳⭕

ایک بار جنازہ کی نماز پڑھی گئی پھر دوبارہ اپنے وطن میں جا کر اس پر نماز جنازہ پڑھنا کیسا ہے؟ کس صورت میں دوبارہ نماز پڑھانے کی اجازت ہے؟
🔵 جواب 🔵

حامداومصلیاومسلما

والی میت کا قریبی رشتہ دار نے خود نماز جنازہ پڑھی یا اُسکی اجازت سے نماز جنازہ پڑھی گئی (اجازت چاہے صاف بھی ہو یا دلالتا جیسے اجنبی لوگوں نے اپنے طور پر نماز شروع کی اور ولی نے اس کی اقتداء کر لی تو فرض کفایہ ادا ہو گیا اور تمام لوگوں کی طرف سے یہ فریضہ ساقط ہوگیا اب اگر دوسرے لوگ نماز جنازہ پڑھنا چاہیے تو حنفی مسلک کے مطابق ان کے لیے اجازت نہیں، اس لیے کہ نماز جنازہ فرض کفایہ ہے جب ایک مرتبہ ادا کر لی گئی تو سب کی طرف سے فریضہ ساقط ہوگیا،،

البتہ اگر والی نے نماز نہ پڑھی ہو اور نہ اُسکی اجازت سے نماز پڑھی گئی ہو تو والی اعادہ کر سکتا ہے،

ملک العلماء علامہ کسانی رحمتہ اللہ علیہ نے بدایع الصنایع میں روایت نقل فرمائی ہے کہ حضور اقدس صلی اللہ علیہ وسلم نے ایک جنازے کی نماز پڑھائی اس کے بعد حضرت عمر رضی اللہ عنہ اور آپ کے ساتھ میں کچھ لوگ حاضر ہوئے اور دوبارہ نماز پڑھنی چاہیے حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا نماز جنازہ دوبارہ نہیں پڑھی جاتی البتہ توبہ اور استغفار کرو
بدایع الصنایع ۱۱۳ا/ا

📕 فتاویٰ رحیمیہ ۷/۴۸ باحوالہ
📘 شامی ۱/۸۲۵
📗بدایہ شرح عنایہ

واللہ اعلم بالصواب

✍🏻 مفتی عمران اسماعیل میمن حنفی

🕌 استاذ دار العلوم رام پورا سورت گجرات ھند

🗒 آج کا کلینڈر 🗒
🌙 ۲۴ ۔۔۔۔۔۔۔جمادی الاولی
🌴۱۴۴۶۔۔۔۔۔۔۔ھجری
☀️۲۶… نومبر..۲۰۲۴
دن…. منگل

ek janaze par do baar namaz padhne ka hukm

⭕AAJ KA SAWAL No.3773⭕

Ek baar janaze ki namaz padhi gai fir dobara apne watan me jaa kar uspar namaze janazah padhna kaisa hai?

Kis surat me dobarah namaz padhane ki ijazat hai?

🔵JAWAB🔵

حامدا و مصلیا مسلما

Wali (Maiyyat ka qareebee rishtedar) ne khud Namaze Janaza padhi ya uski ijazat se Namaze Janaza padhi gayi (Ijazat chahe saaf dee ho ya dalaalatan- jaise ajaanib (doosre logo ne) Apne taur par namaz shuroo’a ki aur Wali ne uski iqtida kar li) to Farze Kifaya adaa ho gaya aur tamam logo ki taraf se yah fareeza Saaqit ho Gaya (utar gaya)

Ab agar doosre log Namaze Janaza padhna chahe to Hanafi Maslak ke mutabiq unke liye ijazat nahi, isliye ke Namaze Janaza Farze Kifaya hai, jab 1 martaba adaa kar li gayi to sab ki taraf se fareeza Saaqit ho gaya.

Albatta agar Wali ne namaz na padhi ho, aur na uski ijazat se namaz padhi gayi ho, to Wali I’aadah-lotana kar Sakta hai.

Malikul Ulama, Allama Kaasani (Rahmatullah) ne bada’eeus Sana’ia me Rivayat naqal farmai hai : Huzoore Aqdas (Sallallahu Alayhi Wasallam) ne ek janaza ki namaz padhai uske ba’ad Hazrat Umar (Radiyallahu anhu) aur aap ke saath me kuchh log haazir huve aur dobarah Namaz padhni chahi, Huzoor (Sallallahu Alayhi wasallam) ne Irshad Farmaya : “Namaze Janaza dobaarah nahi padhi jaati, albatta tauba aur istigfaar karo. (Bada’ee Sana’ai : 113)

📕FATAWA RAHEEMIYYAH 7/48
BA HAWALA
📘SHAMI 1/825
HIDAYAH SHARHE INAYAH 2/121

و الله اعلم بالصواب

✍🏻 Mufti Imran Ismail Memon Hanafi
🕌 Ustaze Darul Uloom,
Rampur Surat, Gujarat, India.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *