મસ્જિદ માં ખાવા-પીવા અને સૂવાનો હુકમ
⭕ આજના મસાઈલ નંબર ૩૭૨૦⭕
જરૂરીયાત સમયે કે બિનજરૂરી
મસ્જિદમાં કિયામ (રહેવું, ખાવું, પીવું, સૂવું વગેરે) કરવું કેવું છે ?
🔵જવાબ🔵
حامدا و مصلیا مسلما
જરૂરીયાત વિના મસ્જિદમાં ખાવું, પીવું અથવા સૂવું એ મકરૂહ છે, જો કે, મુસાફર અથવા મુઅ’તકીફ (ઐઅતિકાફ કરનાર) માટે મસ્જિદમાં ખાવું, પીવું અથવા સૂવું જાઈઝ છે,
તેવી જ રીતે, જો કોઈ વ્યક્તિ તેની દિની જરૂરિયાત કે જે મસ્જિદમાં ઊંઘ્યા વિના પ્રાપ્ત કરી શકતી નથી, ઉદાહરણ તરીકે, જો નમાઝ-એ-જમાઅત ની પાબંદી કરવાની હોય, અથવા તહજ્જુદ અદા કરવાની તક હોય અથવા તેનો હેતુ હોય. અથવા મસ્જિદની સુરક્ષા માટેની જરૂરીયાત હોય, તો તેના માટે મસ્જિદમાં સૂવાની પરવાનગી અને અવકાશ પણ છે, બાઝ સહાબા એ કિરામ રદી. અલ્લાહુ અનહુમ આ પ્રકારની દિની જરૂરિયાતો માટે મસ્જિદમાં સૂતા હતા..,
📚હવાલજાત
૧) સહીહુલ બુખારી ૧/૬૩
૨) ફતવા હિન્દીયાહ ૫/૩૨૧
૩) હલબી કબીર ૬૧૨
૪) અદુરુલ મુખ્તાર ૨/૪૩૫
૫) ફતવા મહમુદીયાહ ૧૫/૨૩૧-૨૩૩
و الله اعلم بالصواب
✍🏻 મુફ્તી ઈમરાન ઈસ્માઈલ મેમણ હનફી
🕌ઉસ્તાઝે દારુલ ઉલૂમ, રામપુરા સુરત, ગુજરાત, ભારત.
मस्जिद मैं खाने पीने और सोने का हुक्म
⭕आज के मसाइल नंबर ३७२०⭕
ज़रूरी या बिला ज़रूरी मस्जिद में क़ियाम (ठहरना, खाना, पीना, सोना वगेरा) केसा हे..?
🔵जवाब🔵
حامدا و مصلیا مسلما
बिला जरूरी मस्जिद में खाना, पीना, या सोना मकरूह हे, अलबत्ता मुसाफिर या मुअ’तकिफ (एतेकाफ करने वाले) के लिए मस्जिद में खाने, पीने, या सोने की गुंजाईश हे, इसी तरह किसी शख्स को ऐसी दीनी जरूरी पेश आए, जो मस्जिद में सोये बगैर हासिल न हो सकती हो, मसलन नमाज बा-जमात की पाबंदी नसीब होती हो, या तहज्जुद की तोफीक होती हो, या मस्जिद की हिफाजत मकसूद हो, तो उसके लिए भी मस्जिद में सोने की इजाज़त और गुंजाईश हे, बाज़ सहाबा ए किराम रदी. अल्लाहु अन्हुम
भी दीनी ज़रूरीयात के लिए मस्जिद में सोते थे..,
📚हवालाजात
१) साहिहुल बुखारी १/६३
२) फतवा हिंदियाह ५/३२१
३) हलबी कबीर ६१२,
४) अददुरुल मुख्तार २/४३५,
५) फतवा महमूदियाह १५/२३१-२३३,
و الله اعلم بالصواب
✍🏻 मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन हनफ़ी
🕌उस्ताज़े दारुल उलूम, रामपुरा सूरत, गुजरात, भारत।
مسجد میں کھانے پینے اور سونے کا حکم
* مسجد میں کھانے پینے اور سونے کا حکم
⭕ آج کا سوال نمبر ۳۷۲۰⭕
مسجد میں ضرورتاً یا بلا ضرورت کھانے، پینے اور سونے کا کیا حکم ہے ؟
🔵 جواب 🔵
حامدا و مصلیا و مسلما
بلا ضرورت مسجد میں کھانا پینا اور سونا مکروہ ہے، البتہ مسافر اور معتکف کیلئے مسجد میں کھانے، پینے اور سونے کی گنجائش ہے، اسی طرح کسی شخص کو ایسی دینی ضرورت لاحق ہو جو مسجد میں سوئے بغیر حاصل نہ ہو سکتی ہو، مثلاً نماز باجماعت کی پابندی نصیب ہوتی ہو، یا تہجد کی توفیق ہوتی ہو، یا مسجد کی حفاظت مقصود ہو، تو اس کیلئے بھی مسجد میں سونے کی اجازت و گنجائش ہے، بعض صحابہ کرام رضوان اللہ تعالیٰ علیھم اجمعین بھی دینی ضرورت کی لئے مسجد میں سوتے تھے۔
📗(مسائل مہمہ ۳/۲۴۶ بحوالہ
الدر المختار مع الشامية : ۴۳۵/۲، كتاب الصلاة) . ( فتاوی محمودیه : ۲۳۱/
واللہ اعلم بالصواب
✍🏻مفتی عمران اسماعیل میمن
🕌استاذ دارالعلوم رام پورہ، سورت، گجرات، انڈیا۔
masjid me khane pine aur sone ka hukm
⭕AAJ KE MASAIL NO.3720⭕
Zarurat Or Bila Zarurat Masjid Me Qiyaam (Theherna, Khana, Pina, Sona Wagera) Kesa He..?
🔵JAWAB🔵
حامدا و مصلیا مسلما
Bila Zarurat Masjid Me Khana, Pina, Or Sona Makrooh He, Albatta Musafir Or Mu’atakif (Etekaaf Karne Wale) Ke Liye Masjid Me Khane, Pine, Or Sone Ki Gunjaish He, Isi Tarah Kisi Shakhs Ko Aisi Deeni Zarurat Pesh aaye, Jo Masjid Me Soye Bager Haasil Na Ho Sakti Ho, Masalan Namaaz Ba-Jamaat Ki Pabandi Naseeb Hoti Ho, Ya Tahajjud Ki Tofiq Hoti Ho, Ya Masjid Ki Hifazat Maqsood Ho, To Uske liye Bhi Masjid Me Sone Ki Ijazato Gunjaish He, Baaz Sahaba E Kiraam radee Allahu anhum
Bhi Deeni Zarurat Ke Liye Masjid Me Sote The..,
📚HAWALAJAAT
1) Sahihul Bukhari 1/63,
2) Fatawa Hindiyyah 5/321,
3) Halabi Kabeer 612,
4) Addurrul Mukhtar 2/435,
5) Fatawa Mahmudiyah 15/ 231-233,
و الله اعلم بالصواب
✍🏻 Mufti Imran Ismail Memon Hanafi
🕌 Ustaze Darul Uloom,
Rampur Surat, Gujarat, India.