⭕Gujarati Title⭕
⭕Gujarati Content⭕
गाड़ी या घर मनहूस होने का अकीदा रखना
⭕आज के मसाइल नंबर ३७२९⭕
किसी ने गाड़ी खरीदी या घर ख़रीदा उसके फौरन बाद अगर ज़ाहिरी तौर पर उसके कारोबार या किसी काम में नुक्सान हो जाए या किसी का इंतिक़ाल हो जाए,अब कोई शख़्स ये मान्यता (अकीदा) रखे के ये गाड़ी या ये घर मुझे मनहूस लगा। ये रास नहीं आया क्या इस तरह का अकीदा रखना कैसा है?
🔵जवाब🔵
حامدا و مصلیا مسلما
रास न आने का मतलब अगर ये हो के ये जगह या ये गाड़ी नहुसत वाली है तो इस बात की शरीयत में कोई असल नहीं है। बल्की हदीस शरीफ में किसी भी चीज में नहुसत होने की बिल्कुल साफ और गैर यकीनी बात कही गई हे.
हदीस में आया है कि अगर किसी चीज में नुकसान होता तो वो औरत, घर और सवारी में होता। लेकिन जब उन चीजों में नुकसान नहीं होता तो किसी भी चीज में नुकसान नहीं होता।
रिज़क में कमी या ज्यादती, मौत और जिंदगी अल्लाह की तरफ से होती है। कारोबार में जो नुक्सान होता है, उस में भी अल्लाह की कोई मसलेहत (भलाई) हो सकती है। ऐसे ही कुछ कामो में नुक्सान का हो जाना उसके भी मुख्तलिफ असबाब हो सकते है , इस तरह के कामो में मुसलमान को मायुस होने या उनकी निस्बत किसी खास चीज की तरफ निस्बत कर के उसे नहुसत करार देने की, के ये नुक्सान इस गाड़ी या घर की वजह से हुआ है,और उसको बदलने की फिक्र करने के बजाये अल्लाह पर पूरा भरोसा रखते हुए पाबंदी के साथ अपने हलाल कारोबार में लगे रहना चाहिए. और उस पर अल्लाह का शुक्र अदा करना चाहिए. इस लिए के शुक्र के नतीजे में अल्लाह का वादा है के वोह उस नेअमत में ज़्यादती कर देता है. और अपनी आमदनी से ताक़त के मुताबिक़ सदका करता रहे.
सही बुखारी में है
तर्जमा: “हुजूर सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम ने इरशाद फरमाया के, बीमारी का अल्लाह के हुक्म के बगैर किसी को लगना, बुरा फाल लेना, मखसूस परिंदे की मनहुसियत, और सफर के महीने की मनहुसियत ये सारी बातें बे बुनियाद हे जिसकी कोई हकीकत नहीं.”
दारुल इफ्ता जामिया उलूमू इस्लामिया बिनोरिया तावुन फतवा नंबर १४४३१२१००७५८
و الله اعلم بالصواب
✍🏻 मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन हनफ़ी
🕌 उस्ताज़े दारुल उलूम, रामपुर सूरत, गुजरात, भारत।
گاڑی یا گھر راس نہ آنے کا عقیدہ
⭕ آج کا سوال نمبر ۳۷۲۹⭕
کسی نے گاڑی خریدی یا گھر خریدا اس کے فوراً بعد اگر ظاہری طور پر کاروبار یا کسی کام میں کوئی نقصان ہو جائے ، اب آدمی یہ نظریہ رکھے کہ یہ گاڑی یا یہ گھر مجھے راس نہیں آیا، اس طرح کا نظریہ رکھنا کیسا ہے ؟
🔵 جواب 🔵
حامدا و مصلیا و مسلما
راس نہ آنے سے مراد اگر یہ ہو کہ یہ جگہ یا یہ گاڑی نحوست والی ہے تو اس بات کی شریعت میں کوئی اصل نہیں ہے ، بلکہ حدیث شریف میں کسی بھی چیز میں نحوست ہونے کی بالکل صاف اور صریح نفی وارد ہوئی ہے ، بعض احادیث میں آیا ہے کہ اگر کسی چیز میں نحوست ہوتی تو وہ عورت، گھر اور سواری میں ہوتی ۔ لیکن جب ان چیزوں میں نحوست نہیں ہے تو کسی بھی چیز میں نحوست نہیں ہے ۔
رزق کی تنگی و فراخی اللہ رب العزت کی طرف سے ہوتی ہے ، کاروبار میں جو تنگی اور نقصان ہوتا ہے اس میں بھی اللہ کی کوئی مصلحت ہو سکتی ہے ، نیز بعض کاموں میں نقصان کا ہو جانا، کسی کا انتقال ہو جانا اس کے جی بہت سے اسباب ہو سکتے ہیں ، اس طرح کے امور میں ایک مسلمان کو دل برداشتہ ہونے یا ان کی نسبت کسی خاص چیز کی طرف کر کے اس کی نحوست قرار دینے کہ یہ نقصان،یہ انتقال اس گاڑی یا گھر کی وجہ سے ہوا ہے اس کے بجائے اللہ پر مکمل بھروسہ رکھتے ہوئے ثابت قدمی کے ساتھ اپنے حلال کا روبار میں انگار بنا چاہیے اور اس پر اللہ کا شکر بجالانا چاہیے ، اس لیے کہ شکر کے نتیجہ میں اللہ کا وعدہ ہے کہ وہ اس نعمت میں اضافہ کر دیتا
ہے نیز اپنی آمدنی میں سے حسب استطاعت صدقہ کرتا رہے ۔ صحیح بخاری میں ہے :
” عن أبي هريرة رضي الله عنه عن النبي صلى اللہ علیہ وسلم قَالَ: لَا عَذوی
وَلَا طِيرَةَ وَ لا هامة ولا صفر ” ( صحيح البخاري ، رقم الحديث : ۵۷۶) ترجمہ : ” حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا کہ : مرض کا اللہ کے حکم کے بغیر دوسرے کو لنا ، بدشگونی ، مخصوص پرندے کی بدشگونی اور صفر کی نحوست؛ یہ ساری باتیں بے بنیاد ہیں جن کی کوئی حقیقت نہیں ۔ ”
فقط واللہ اعلم
ماخذ : دار الافتاء جامعة العلوم الاسلامیہ بنوری ٹاؤن
144312100758 :فتوی نمبر
2012-07-27 تاریخ اجراء
واللہ اعلم بالصواب
Gaadi Ya Ghar Manhoos Hone Ka Aqidah Rakhna
⭕AAJ KE MASAIL NO.3729⭕
Kisi ne gaadi kharidi ya Ghar kharida uske fouran baad agar zahiri tour par kaarobar ya kisi kaam me nuksan ho jae yakisi ka intiqal ho jaye,ab koi shakhs yeh manyata(aqida)rakhe yeh ghadi ya yeh Ghar muje manhoos laga.ye raas nahi aaya is tarah ka aqida rakhna kaisa he?
🔵JAWAB🔵
حامدا و مصلیا مسلما
Raas na aane ka matlab agar yeh ho ke yeh jagah ya ye ghadi nahusat vali he to is bat ki sharee’at me koi asal nahi he.balki hadees Sharif me kisi bhi cheez me nahusat hone ki bilkul saaf aur gair yaqini baat kahi gai he.kuch hadis me aaya he ki agar kisi cheez me nahusat hoti to voh aurat,Ghar aur sawari me hoti.lekin jab un chizon me nahusat nahi he to kisi bhi chiz me nahusat nahi he.
Rizq me Kami zyadti ,maut aur zindagi Allah ki taraf se hoti he.karobar me jo nuksan hota he us me bhi Allah ki koi maslihat(bhalai) ho sakti he.aise hi kuch kamo me nuksan ka ho jana uske bhi mukhtalif asbab ho sakte he,is tarah ke kamo me ek musalman ko maayus hone ya unki nisbat kisi khas chiz ki traf kar ke us ki nahusat qarar Dene ke yeh nuqsan is gaadi ya Ghar ki vajah se hua he aur us ko badalne ki fikr karne ke bajaye bajae Allah par pura bharosa rakhte hue pabandi ke sath apne halal karobar me Lage rehna chahie aur us par Allah ka shukr Ada Krna chahie is lie ke shukr ke natije me Allah ka wa,da he ki voh us ne,mat me zayadti kar deta he aur apni income se taqat ke mutabiq sadqa karta rahe.
Sahih bukhari me he
Tarjama:“huzur sallallahu alaihi wasallam ne irshad farmaya ki bimari ka Allah ke hukm ke bagair kisi ko lagna, bura faal Lena,makhsoos parinde ki manhusiat,aur Safar ke mahine ki manhusiat yeh sari baaten be bunyad he jiski koi haqiqat nahi he.
DARUL IFTA JAMIA ULOOMU ISLAMIYA BINORIA TAWUN FATAWA NO.144312100758
و الله اعلم بالصواب
✍🏻 Mufti Imran Ismail Memon Hanafi
🕌 Ustaze Darul Uloom,
Rampur Surat, Gujarat, India.