ગૈર મુસ્લિમ ખાટકી યા હોટલ કા ગોસ્ત ખાના
⭕ આજ કા સવાલ નંબર.૯૦૨ ⭕
હિન્દુ ભરવાડ (બકરે પાલને ઔર બેચનેવાલા) સે જીસકી દુકાન પર કીસી મુસ્લિમ કા પહેરા યા નિગરાની નહિં હોતી તો ઐસી દુકાન સે ગોશ્ત ખરીદકર ઇસ્તેમાલ કરના જબકે ઉસ કો કીસી મુસલમાન ને ઝબહ કીયા હો કયા હુકમ હૈ..?
🔵 જવાબ 🔵
જબ કોઇ મુસ્લિમ નિગરાન વહાં મૌજુદ નહિં તો દારોમદાર ઉસ ગૈર મુસ્લિમ કે કૌલ પર રહે ગયા કે યેહ હલાલ ગોસ્ત હૈ. હરામ ઔર હલાલ હોને મેં ગૈરમુસ્લિમ કા કૌલ શરઅન કબુલ નહિં. અલબત્તા મુઆમલાત (ખરીદના-બેચના, લેના-દેના) મેં ઉસકા કૌલ ભી કબુલ હૈ જબકે ઉસકે સચ્ચે હોને કા ગુમાન હો. અગર વોહ યેહ કહે કે યેહ વોહ ગોશ્ત હૈ જીસકો ફુલાં મુસ્લિમ શખ્સ ને ઝબહ કિયા હૈ ઔર દિલ ગવાહી દે કે યેહ સહીહ કહેતા હૈ ઔર ઇસને ઉસમેં કોઇ ના જાઈઝ ગોશ્ત નહિં મીલાયા હૈ તો ઉસકા કૌલ/બાત કબુલ કર લેના દુરૂસ્ત હૈ.
📕 આલમગીરી ૫/૩૦૮
📗ફતાવા મહમુદિયા ડાભેલ ૧૮/૩૮
📝 મુફતી ઇમરાન ઇસ્માઇલ મેમણ.
🕌 ઉસ્તાદે દારૂલ ઉલુમ રામપુરા, સુરત, ગુજરાત, ભારત.
गैर मुस्लिम खाटकी या होटल का गोश्त खाना
⭕आज का सवाल न. ९०२⭕
हिन्दू भरवाड़ (बकरे वगेरह जानवर पालने वाले या बेचने वाले) जिसकी दुकान पर किसी मुसलमान का पहरा या निगरानी नहीं होती तो ऐसी दुकान से गोश्त खरीद कर इस्तेमाल करना जब के उसे किसी मुसलमान ने जबह कीया हो कैसा है ?
🔵जवाब🔵
जब कोई मुस्लिम निगरान वहां मौजूद नहीं तो दारोमदार उस गैर मुस्लिम के क़ौल पर रह गया, के ये हलाल गोश्त है. हलाल और हराम होने में गैर मुस्लिम का क़ौल शर’अन क़ुबूल नहीं.
अलबत्ता मुआमलात (खरीदना बेचना, लेना देना) में उसका क़ौल भी क़ुबूल है, जब के उसके सच्चे होने का गुमान हो. अगर वो ये कहे के ये वो गोश्त है जिसको फलां मुस्लिम शख्स ने ज़बह कीया है, और दिल गवाही दे के ये सहीह कहता है, और इसने उसमे कोई नाजाइज़ गोश्त नहीं मिलाया है, तो उसका क़ौल (बात) क़ुबूल कर लेना दुरुस्त है.
📚आलमगीरी ५-३०८
फतावा महमूदियाह दाभेल १८-३८
غیر مسلم قصاب یا هوٹل کا گوشت
کھانا
⭕آج کا سوال نمبر 536⭕
هندو گوالا. چرواہا. بکرے پالنے
والا. ..جس کی دکان پر کسی مسلمان کی نگرانی نہ ہو ایس دکان سے گوشت خرید کر استعمال کرنا جبکہ بقول دکاندار کسی مسلمان نے ذبح کیا ہو کیسا ہے ؟؟
🔵جواب🔵
جب کوئی مسلم نگران وہاں موجود نہیں تو دارومدار اس غیر مسلم کے قول پر رہ گیا کہ یہ حلال گوشت ہے. حلال اور حرام ہونے میں کسی غیر مسلم کا قول معتبر نہیں البتہ معاملات میں اسکا قول بھی معتبر ہے جبکہ اسکے سچے ہو نے کا گماں غالب ہو. ..اگر وہ یہ کہے کہ اس گوشت کو فلاں فلاں مسلم شخص نے ذبح کیا ہے اور دل گواہی دے کہ یہ سچ کہتا ہے اور اسنے اس میں کوئی ناجائز گوشت نہیں ملایا ہے تو اس کا قول قبول کر لینا درست ہے
📗 عالمگیری .5/308
📗 فتاویٰ محمود یہ ڈابهیل. 18/38
Gair Muslil Khatki Ya Hotel Ka Gosht Khana
⭕AAJ KA SAWAL NO.902⭕
Hindu bharwad-(bakre palne aur bechnewala) se jis ki dukan par kisi muslim Ka pehra ya nigrani nahi hoti to aesee dukan se gosht khareedkar istiamal karna jab ke us ko Kisi musalmsn ne zabah kiya ho kiya hukm hai?
🔵JAWAB🔵
Jab koi muslim nigran wahan mavjood nahi to daromadar us gair muslim ke qaul par reh gaya ke ye halal gosht hai. haram aur halal hone me gair muslim Ka qaul sharan qabool nahi. Albattah albattah muaamalat (khareedna bechna lena dena) me Us Ka qaul bhi qabool hai jab ke Us ke sachche hone ka guman ho. agar woh ye kahe ke ye woh gosht hai Jis ko fulan muslim shakhs ne zabah kiya hai aur dil gawahi de ke ye saheeh kehta hai aur is ne us me koi na jaiz gosht nahi milaya hai To Us ka qaul-baat qabool kar lena durust hai.
📕(Alamgeeree5/308)
📗FATAWA MAHMOODIYAH DABHEL 18/38
✏IMRAN ISMAIL MEMON UN KI MAGFIRAT KI JAYE
MUDARRISE DARUL ULOOM RAMPURA SURAT GUJRAT INDIA