હઝરત ફતિમાના દહેજની વાસ્તવિકતા
⭕ આજના મસાઈલ નંબર :: ૩૭૬૧⭕
શું પયગંબર સલ્લલ્લાહુ અલયહી વસલ્લમે તેમની પુત્રી ફાતિમાને દહેજ આપ્યું હતું અને શું હઝરત અલી રદિઅલ્લાહુ અન્હુએ તે લીધું હતું?
તેની વાસ્તવિકતા શું છે?
આ દહેજનો પુરાવો છે!
🔵જવાબ🔵
حامدا و مصلیا مسلما
હઝરત અલી રદિઅલ્લાહુ અન્હુના પિતા અબુ તાલિબ ખૂબ જ ગરીબ હતા તેમની પાસે થી પયગંબર સલ્લલ્લાહુ અલયહી વસલ્લમે હઝરત અલીને ઉછેરવા માટે માંગી લીધા હતા . લગ્ન પછી તેમની પાસે પત્ની સાથે અલગ રહેવા માટે ઘરની મૂળભૂત ચીજવસ્તુઓ પણ ન હતી, તેથી પયગમ્બર સલ્લલ્લાહુ અલયહી વસલ્લમે હઝરત અલી રદિ. અલ્લાહુનું -બખ્તર વેચીને વ્યવસ્થા કરી હતી, તેથી તેને દહેજ કહેવું યોગ્ય નથી.
ઘરની વસ્તુઓ અને ઘરની વ્યવસ્થા વર કે તેના પરિવારની જવાબદારી છે, પત્નીના પરિવારની નહીં.
📗મુઅઝમૂલ કબીર લિતબરાની હદીસ નં. ૧૦૨૧
📕ફતવા બિન્નોરી ટાઉન ફતવા નંબર-૬૨૯૭૦
و الله اعلم بالصواب
✍🏻મુફ્તી ઈમરાન ઈસ્માઈલ મેમણ
🕌ઉસ્તાઝે દારુલ ઉલૂમ રામપુરા, સુરત, ગુજરાત, ભારત.
हजरत फातिमा के जहेज़ की हकीकत
⭕आज का सवाल न ३७६१⭕
क्या हुज़ूर सलल्लाहु अलैहि वसल्लम ने अपनी बेटी फ़ातिमा को जहेज़ दिया था और हज़रत अली रदियल्लाहु अन्हु लिया था ?
उस की क्या हकीकत है ?
इस से तो जहेज़ का सुबूत मिल रहा है!
🔵जवाब🔵
حامدا و مصلیا و مسلما
हज़रत अली रदियल्लाहु अन्हु के वालिद अबू तालिब निहायत गरीब थे उन से हुज़ूर सलल्लाहु अलैहि वसल्लम ने हज़रत अली को परवरिश के लिए मांग लिया था उन के पास शादी के बाद बीवी के साथ अलग रहने के लिए घर की बुनयादी ज़रूरत का घरेलु हज़रत अली रदी अल्लाहु की ज़ीरा- बख्तर को बेचकर इन्तिज़ाम किया लिहाज़ा इस को जहेज़ केहना ही सहीह नहीं ।
घरेलु सामान घर का इन्तिज़ाम ये दूल्हे या उस के घरवालों की ज़िम्मेदारी है बीवी के घरवालों की ज़िम्मेदारी नहि।
📗मु’आजमूल कबीर लिताबरानी हदीस नं १०२१
📕फतवा बिन्नोरि टाऊन फ़तवा नं -६२९७०
و الله اعلم بالصواب
✍🏻मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन
🕌उस्ताज़े दारुल उलूम रामपुरा, सूरत.
حضرت فاطمہ رضی اللہ عنہا کی جہیز کی حقیقت
⭕ آج کا سوال نمبر ٣٧٦١⭕
کیا حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنی بیٹی حضرت فاطمہ کو جہیز دیا تھا اور حضرت علی رضی اللہ تعالی عنہ نے لیا تھا اس کی کیا حقیقت ہے اس سے تو جہیز کا ثبوت مل رہا ہے؟
🔵 جواب🔵
حامدا و مصلیا و مسلما
حضرت علی رضی اللہ تعالی عنہ کے والد ابو طالب نہایت غریب تھے ان سے حضور صلی اللہ علیہ وسلم حضرت علی رضی اللہ کو پرورش کے لئے مانگ لیا تھا ان کے پاس شادی کے بعد بیوی کے ساتھ الگ رہنے کے لیے گھر کی بنیادی ضرورت کا گھریلو سامان بھی نہ تھا اس لئے حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے حضرت علی رضی اللہ عنہ کی زرہ کو بیچ کر انتظام کیا لہذا اس کو جہیز کہنا ہی صحیح نہیں،
گھریلو سامان گھر کا انتظام یے، دولھا یا اس کے گھر والوں کی ذمہ داری ہے, بیوی کے گھر والوں کی ذمہ داری نہیں.
📕 معجم الکبیر طبرانی حدیث نمبر ۱۰۲۱
📗 فتاوی بنوری ٹاؤن فتوی نمبر ۶۲۹۷۰
واللہ اعلم بالصواب
✍🏻مفتی عمران اسماعیل میمن حنفی چشتی
🕌 استاذ دار العلوم رام پورا سورت گجرات ھند
hazrat fatima ke jahez ki haqeeqat
⭕AAJ KA SAWAL NO.3761⭕
Kya Huzoor SALALAHU ALAYHI WASALLAM apni beti fatima ko jahez diya tha aur hazrat ali Radeeyallahu anhu liya tha us ki kya haqeeqat hai is se to jaheez ka suboot mil raha hai!
🔵JAWAB🔵
حامدا و مصلیا و مسلما
Hazrat ali Radeeyallahu anhu ko walid abu talib nihayat gareeb the un se Huzoor SALALAHU ALAYHI WASALLAM hazrat ali ko parwarish ke liye maang liya tha un ke paas shadi ke baad bivi ke sath alag rehne ke liye ghar ki bunyadi zaroorat ka gharelu saaman bhi na tha isliye Huzoor SALALAHU ALAYHI WASALLAM ne
Hazrat Ali radee Allahu Allahu ki zira- bakhtar ko bechkar intizam Kiya lihaza is ko jahez kehna hee saheeh nahi
gharelu saman ghar ka intizam ye dulhe ya us ke gharwalon zimmedari hai bivi ke gharwalon ki zemmedari nahi.
📗MU’AJAMUL KABEER LITABRAANEE HADEES NO 1021
📕FATAWA BINORIA TAWUN FATWA NO 62970
و الله اعلم بالصواب
🌙🗓ISLAMI TAREEKH : 12 JUMADULUKHRA 14446 HIJRI
✍🏻Mufti Imran Ismail Memon Hanafi Chishti.
🕌 Ustaze Darul Uloom Rampura, Surat, Gujarat, India.
📲💻
ROZANA MASAIL HASIL KARNE KE LIYE LINK SE PRASNOL GROUP JOIN KAREN.