Chand aadmi ka ek ki taraf se naflee qurbani karna



Chand aadmi ka ek ki taraf se naflee qurbani karna

ચંદ આદમી કા એક કી તરફ સે નફલી કુરબાની કરના

⭕ આજ કા સવાલ નં. -૩૨૫૪ ⭕

🅰. એક સે જયાદા આદમી મીલકર હુઝુર સલ્લલ્લાહુ અલયહી વસલ્લમ કી તરફ સે યા અપને મર્હુમ રીશ્તેદાર કી તરફ સે કુરબાની કરે તો કુરબાની સબકી તરફ સે સહીહ હોગી કે નહિં..? બ-હવાલા જવાબ દે.

🅱. બાપ અપને બચ્ચો ઔર ઘરવાલો કી તરફ સે હર સાલ કુરબાની કરતા હૈ, તો ઘરવાલો કી યા બચ્ચો કી ઇજાઝત લેના ઝરૂરી હૈ..?

🔵 જવાબ 🔵
حامدا و مصلیا و مسلما

🅰. હાં.!
એક સે જયાદા આદમી હુઝુર સલ્લલ્લાહુ અલયહી વસલ્લમ યા મર્હુમ રીશ્તેદાર કી તરફ સે કુરબાની કરે તો ઇસ્તિહસનન (ખિલાફે કિયાસ મસ્લિહતન) નફલી ઇસાલે સવાબ કી નિય્યત સે કુરબાની સહીહ હો જાયેગી.

📕 ફતાવા મહમુદીયા ડાભેલ ૧૭/૩૨૬ બ-હવાલા દુર્રે મુખ્તાર.

📗 ફતાવા રહિમીયા દારૂલ ઇશાત ૧૦/૫૭.

📘 કિતાબુન નવાઝીલ ૧૪/૫૨૭ સે ૫૨૯.

وان مات احدالسبعة وقال الورثة اذبحوا عنه وعنكم صح عن الكل استحسانا لقصد القربة من القربة . شامي جلد 6/326کتاب الاضحیہ سعید

🅱. અગર બાપ કા મામુલ હૈ કે વોહ હર સાલ અપને બીવી બચ્ચો કી તરફ સે કુરબાની કરતા હૈ તો સબકી તરફ સે કુરબાની દુરૂસ્ત હૈ, ઘરવાલો ને ઇજાઝત દી હો યા ના હો.

હાં.! અગર હર સાલ બચ્ચો કી તરફ સે કુરબાની કરને કા મામુલ નહિં હૈ બલ્કે કભી કભી બડે બચ્ચે અપની કુરબાની ખુદ ભી કર લેતે હૈ તો ઉનકી ઇજાઝત લેના ઝરૂરી હૈ, વરના કુરબાની સહીહ નહિં હોગી.

📗 કિતાબુલ મસાઇલ ૨૨૭ સે માખુઝ.

و الله اعلم بالصواب

✍🏻 મુફતી ઇમરાન ઇસ્માઇલ મેમણ, હનફી, ચિશ્તી

चंद आदमी का एक की तरफ से नफ्ली क़ुरबानी करना

⭕ आज का सवाल नंबर ३२५४⭕

🅰️एक से जाइद आदमी मिलकर हुज़ूर ﷺ की तरफ से या अपने मरहूम रिश्तेदार की तरफ से क़ुरबानी करें तो क़ुरबानी सब की तरफ से सहीह होगी के नहीं ? बा हवाला जवाब दे।

🅱बाप अपने बच्चों और घर वालों की तरफ से हर साल क़ुरबानी करता है तो घरवालों की या बच्चों की इजाज़त लेना ज़रूरी है ?

🔵जवाब🔵

حامدا و مصلیا و مسلما

🅰️हाँ, एक से जाइद आदमी हुज़ूर ﷺ या रिश्तेदार मरहूम की तरफ से क़ुरबानी करें तो इस्तिहसानन (ख़िलाफ़े क़ियास मस्लिहतन) नफ्ली क़ुरबानी इसाले सवाब की निय्यत से सहीह हो जाएगी।

📕फतावा महमूदिया डाभेल १७/३२६ ब हवाला दुर्रे मुख़्तार

📗फतावा रहीमिययह दारुल इशात १०/५७

📘किताबुन नवाज़िल १४/५२७ से ५२९

وان مات احدالسبعة وقال الورثة اذبحوا عنه وعنكم صح عن الكل استحسانا لقصد القربة من القربة . شامي جلد 6/326کتاب الاضحیہ سعید

🅱अगर बाप का मामूल है के वो हर साल अपने बीवी बच्चों की तरफ से क़ुरबानी करता है तो सब की तरफ से क़ुरबानी दुरुस्त है, घर वालों ने इजाज़त दी हो या न दी हो.

हाँ अगर हर साल बच्चों की तरफ से क़ुरबानी करने का मामूल नहीं है बल्कि कभी कभी बड़े बच्चे अपनी क़ुरबानी खुद भी कर लेते है तो उन की इजाज़त लेना ज़रूरी है वरना क़ुरबानी सहीह नहीं होगी.

📗किताबुल मसाइल २२७ से माखूज

و الله اعلم بالصواب

✍🏻मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन
🕌उस्ताज़े दारुल उलूम रामपुरा, सूरत, गुजरात, इंडिया.

چند آدمیوں کا ایک کی طرف سے نفلی قربانی کرنا؟

⭕ آج کا سوال نمبر ٣٢٥٤⭕

ا، ایک سے زائد آدمی ملکر حضور صلی اللہ علیہ وسلم کی طرف سے یا اپنے مرحوم رشتہ دار کی طرف سے قربانی کریں تو سب کی طرف سے صحیح ہوگی یا نہیں باحوالہ جواب عنایت فرمائے؟

🔵 جواب 🔵
حامدا و مصلیا و مسلما

ا، جی ہاں ایک سے زائد آدمی ملکر حضور صلی اللہ علیہ وسلم یا مرحوم رشتہ دار کی طرف سے قربانی کریں تو استحسانا یعنی خلاف قیاس مصلحتا نفلی ایصال ثواب کی نیت سے قربانی جائز ہو جائیگی،

📗 فتاوی محمودیہ ڈابھیل ۱۷/۳۲۶ بحوالہ

📙 در مختار

📘 فتاوی رحیمیہ دارالاشاعت ۱۰/۵۷

📕 کتاب النوازل ۱۴/۵۲۷ سے ۵۲۹

وان مات احدالسبعة وقال الورثة اذبحوا عنه وعنكم صح عن الكل استحسانا لقصد القربة من القربة . شامي جلد 6/326کتاب الاضحیہ سعید

Chand aadmi ka ek ki taraf se naflee qurbani karna

⭕sawal no.2899⭕

Ek se zaaid aadmi milkar Huzoor ﷺ ki taraf se ya apne marhoom rishtedar ki taraf se qurbani karen to qurbani sab ki taraf se sahih hogi ke nahin ba hawala jawab den

🔵Jawab🔵
Haan ek se zaaid aadmi Huzoor ﷺ ya Rishtedar marhoom ki taraf se qurbani karen to istihsanan (khilafe qiyaas-aql maslihatan) nafli qurbani isale sawab ki niyyat se saheeh ho jayegi.

1.📕Fatawa mahmoodiyah dabhel 17/326 bahawala durre mukhtar

2.📗Fatawa raheemiyyah darul isha’at 10/57

3.📘Kitabun nawazil 14/527 se 529

وان مات احدالسبعة وقال الورثة اذبحوا عنه وعنكم صح عن الكل استحسانا لقصد القربة من القربة
.شامي جلد 6/326 کتاب الاضحیہ مکتب سعید

و الله اعلم بالصواب

✏Mufti Imran Ismail Me; mon

🕌Ustaad e daarul uloom
Rampura surat, Gujarat, India


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *