Haraam Aur Na Jaiz Kamaiwale Ke Hisse Ka Hukm Aur Farq



Haraam Aur Na Jaiz Kamaiwale Ke Hisse Ka Hukm Aur Farq

હરામ ઔર નાજાઇઝ કમાઇવાલે કે હિસ્સે મેં ફર્ક

⭕ આજ કા સવાલ નં.-૩૨૩૭ ⭕

જિસકી કમાઈ સાફ હરામ હો ઔર જિસકી કમાઈ મકરૂહ હો ઉનકે બડે જાનવર મેં હિસ્સે લેને મેં કયા ફર્ક હૈ ?
અહસનુલ ફતાવા મેં નાજાઈઝ ઔર કિતાબુન નવાઝીલ મે જાઈઝ લીખા હૈ ઉસમેં કયા તતબીક (જોડ) હૈ..?

🔵 જવાબ 🔵

حامدا و مصلیا مسلما

જિસકી કમાઈ સાફ હરામ હો જૈસે જુગાર, શરાબ, વ્યાજ કા કારોબાર ઔર ચોરી કી વોહી નાજાઇઝ હરામ રકમ સે શિર્કત કરે તો વોહ ખુદ ઇન રકમ કા શરઇ તૌર પર માલીક નહિં હુઆ હૈ ઇસલિયે કિસી ભી શરીક કી કુરબાની સહીહ નહિં હોગી.

ઔર મકરૂહ કારોબાર જૈસે રાખી, પટાખે વગૈરહ બેચના તો ઉસસે ઉન રકમ કા વોહ માલીક હો જાતા હૈ, લિહાઝા ઐસે મકરૂહ કારોબાર વાલે કે સાથ શિર્કત સહીહ હો જાયેગી ઔર કુરબાની અદા હો જાયેગી. કિતાબુલ નવાઝીલ મે જો જવાઝ લીખા હૈ ઇસસે યહી સૂરત મુરાદ હૈ.

📕 મુસ્તફદ અઝ કિતાબુલ નવાઝીલ
و الله اعلم بالصواب

✍🏻 મુફતી ઇમરાન ઇસ્માઇલ મેમણ, હનફી

🕌 ઉસ્તાઝે દારૂલ ઉલુમ રામપુરા, સુરત, ગુજરાત, ભારત

हराम और नाजायज़ कमाई वाले के हिस्से में फ़र्क़

⭕आज का सवाल नंबर ३२३७⭕

जीस की कमाई साफ़ हराम हो,
और जीस की कमाई मकरूह हो,
उन के बड़े जानवर में हिस्से लेने में क्या फ़र्क़ है ?
अहसनुल फ़तावा में नाजायज और किताबुनवाज़िल में जायज लिखा है इन दोनों में क्या तटबिक (जोड़) हैं ?

🔵जवाब🔵

حامدا و مصلیا مسلما

जीस की कमाई साफ़ हराम हो जैसे जुआ, शराब, सूद का कारोबार और चोरी की हो, वही नाजाइज़ हराम रक़म से शिरकत करे तो वह खुद इन रक़म का शरई तौर पर मालिक नहीं हुवा है, इसलिए किसी भी शरीक की क़ुरबानी सहीह नहीं होगी।

और मकरूह कारोबार हो जैसे राखी, पतंग वगैरह बेचना तो उस से उन रक़म का वह मालिक हो जाता है, लिहाज़ा ऐसे मकरूह कारोबार वाले के साथ शिरकत सहीह हो जाएगी और क़ुरबानी अदा हो जाएगी।

किताबंनवाज़िल में जो जवाज़ लिखा है इस से यही सुरत मुराद है।

📚मुसतफद अज़ किताबंनवाज़िल

و الله اعلم بالصواب

✍🏻मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन
🕌उस्ताज़े दारुल उलूम रामपुरा, सूरत, गुजरात, इंडिया.

قربانی میں حرام کمائی والے کے ساتھ حصہ؟

⭕آج کا سوال نمبر ۳۲۳۷⭕

بڑے جانور میں سات حصے ہوتے ہیں ان سات لوگوں میں سے کسی ایک کا پیسہ حرام کمائی سے ہو تو باقی کے چھ لوگوں کی قربانی صحیح ہوگی؟

🔵جواب🔵

حامدا و مصلیا و مسلما

: اگر صریح مال حرام ہے، تو اُس میں مالک کی ملکیت نہیں ہوتی، جیسے: سود قمار وغیرہ، تو ایسے متعین پیسے سے قربانی میں شرکت کرنے سے کسی کی بھی قربانی درست نہ ہوگی،

احسن الفتاویٰ کے مسئلہ کا محمل یہی صورت ہے؛ لیکن اگر قطعی حرام پیسے نہیں ہیں؛ بلکہ مکروہ ہیں جس میں مالک کی ملکیت شرعی طور پر پائی جاتی ہے، تو ایسی صورت میں قربانی درست ہوجائے گی۔

📘مستفاد: احسن الفتاویٰ ۷؍۵۰۳

مفتی سلمان منصورپوری صاحب دام ظلہ اور دیگر بعض مفتی حضرات کی رای یہ ہے کہ اس صورت میں بھی سب کی قربانی درست ہو جائیگی

📘 کتاب النوازل ۲۲/۳۳۴ تا ۳۳۶ سے ماخوذ

واللہ اعلم بالصواب

✍🏻 مفتی عمران اسماعیل میمن حنفی

🕌 استاذ دار العلوم رام پورہ سورت گجرات ہند

Haraam Aur Na Jaiz Kamaiwale Ke Hisse Ka Hukm Aur Farq

⭕AAJ KA SAWAL NO.3237⭕

Jis ki kamai saaf haraam ho aur jis ki kamai makrooh ho un ke bade janwar me hisse lene me kya farq hai ahsanul fatawa me na jaiz aur kitabun nawazil jaiz likha hai in dono me kya tatbeeq-jod Hai?

JAWAB
حامدا و مصلیا مسلما

Jis ki kamai saaf haraam ho jaise juwa, sharab, sood ka karobar aur chori ki wahi na jaiz haraam raqam se shirkat kare to woh khud in raqam ka sharee taur par malik nahi huwa hai isliye kisi bhi shareek ki qurbani saheeh nahi hogi aur makrooh aur na jaiz karobar ho jaise raakhi, patang wagairah bechna to us se un raqam woh malik ho jata hai lihaza aese makrooh karobar wale ke sath shirkat saheeh ho jayegi aur qurbani ada ho jayegi kitabun nawazil me ha jo jawaz likha hai is se yahi surat murad hai*

📗MUSTAFAD AZ KITABUN NAWAZIL

و الله اعلم بالصواب

🌙🗓ISLAMI TAREEKH :
ZEE QA`DAH 1440 HIJRI454⁴

✍🏻Mufti Imran Ismail Memon Hanafi Chishti.
🕌 Ustaze Darul Uloom Rampura, Surat, Gujarat, India.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *