તાશ-કૈટ-પત્તા રમવાનો હુકમ
⭕ આજના મસાઈલ નંબર :: ૩૭૫૩⭕
🔴સવાલ🔴
પૈસાની શર્ત વિના, સટ્ટાબાજી અને જુગાર વિના, માત્ર મોજ કરવા માટે પત્તા રમવું અને તેના માટે લોકોને ભેગા કરવા કેવું છે?
શું હદીસથી તેની મનાઈ સાબિત છે ?
અને જો હોય તો, શું વૃધ્ધ હઝરત માટે હુકમ અલગ હોઈ શકે?
🔵જવાબ🔵
حامدا و مصلیا مسلما
જો પત્તા કે અન્ય કોઈ રમતમાં જીતવા કે હારવા પર પૈસાની હોડ હોય, તો તે પ્રતિબંધિત અને ગંભીર ગુનો છે કારણ કે તે જુગાર છે.
જો જુગાર વગર પત્તા રમવામાં આવે તો તે શતરંજના નિયમોમાં છે અને તેમાં સમયની બરબાદી થતી હોવાથી અને તે લહવો-લઇબ ની આદત બનાવે છે, તેથી તે મકરૂહે તહરીમી છે.
કેટલીક હદીસમાં પણ શતરંજને પ્રતિબંધિત કરવામાં આવી છે, જે કારણે શતરંજને પ્રતિબંધિત કરવામાં આવી છે તે જ કારણો પત્તા રમવામાં જોવા મળે છે, તેથી મનોરંજન માટે પણ તાસ-પત્તા રમવા એ મકરુહે તહરીમી છે.
વૃદ્ધોએ તેનાથી ખાસ બચવું જોઈએ અને તેમના ખાલી સમયનો ઉપયોગ અલ્લાહનો ઝિક્ર, તિલાવત અને તસ્બીહાત વગેરેમાં કરવો જોઈએ, જેથી તેમના જીવનનો ઓછામાં ઓછો છેલ્લો ભાગ સારા કાર્યો અને અલ્લાહની યાદમાં પસાર થાય.
و الله اعلم بالصواب
✍🏻મુફ્તી ઈમરાન ઈસ્માઈલ મેમણ
🕌ઉસ્તાઝે દારુલ ઉલૂમ રામપુરા, સુરત, ગુજરાત, ભારત.
ताश-कैट-पत्ते खेलने का हुक्म
⭕आज का सवाल नंबर ३७५३⭕
🔴सवाल🔴
बगैर शर्त और जुवे के सिर्फ दिल बेहलाने के लिए ताश खेलना और उसके लिए लोगों को जमा करना केसा हे?
क्या अहादीस से उसकी मुमानीअत (मनाई) साबित हे?
और हे तो क्या बड़ी उम्र के हज़रात का हुक्म अलग हो सकता हे?
🔵जवाब🔵
حامدا و مصلیا مسلما
ताश या किसी भी खेल में जित और हार की सुरत में पैसे की शरत हो तो ये जुवा होने की वजह से हराम और सख्त गुनाह हे।
अगर जुवे के बगैर ताश खेला जाए तो ये शतरंज के हुकम में हे और चूं के उसमे वक़्त का जाएअ होता हे और उससे लहव लअब का मिज़ाज बन जाता हे, इसलिए मकरूहे तहरीमी हे।
बाज़ अहादीस में भी शतरंज की मुमानीअत आयी हे, जो मस्लिहत शतरंज को मना करने की हे वही बात ताश खेलने में पायी जाती हे, इस लिए दिल बहलायी के लिए भी शतरंज खेलना मकरूहे तहरीमी हे।
बड़ी उम्र के हज़रात को तो उससे और बचना चाहिए और अपने फ़ाज़िल अवक़ात को अल्लाह के ज़िक्र, तिलावात और तस्बीहात वगेरा में लगाना चाहिए, के कम से कम उम्र का आखिरी हिस्सा तो अच्चे कामो में और अल्लाह की याद में गुज़रे।
و الله اعلم بالصواب
✍🏻मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन
🕌उस्ताज़े दारुल उलूम रामपुरा, सूरत, गुजरात, इंडिया.
تاش کھیلنے کا حکم
⭕ آج کا سوال نمبر ۳۷۵۳⭕
بغیر شرط اور جوئے کے صرف دل بھلائی کے لئے تاش کھیلنا اور اس کے لیے لوگوں کو جمع کرنا کیسا ہے؟ کیا احادیث سے اس کی ممانعت ثابت ہے؟ اور ہے تو کیا بڑی عمر کے حضرات کا حکم الگ ہو سکتا ہے؟
🔵جواب🔵
حامدا و مصلیا و مسلما
تاش یا کسی بھی کھیل میں جیت اور ہار کی صورت میں پیسے کی شرط ہو تو یہ جوا ہونے کی وجہ سے حرام اور سخت گناہ ہے، اگر جوئے کے بغیر تاش کھیلا جائے تو یہ شطرنج کے حکم میں ہیں اور چونکہ اس میں وقت کی بربادی ہوتی ہے اور اس سے لہو لعب کھیل تماشے کا مزاج بن جاتا ہے اس لئے مکروہ تحریمی ہے،
بعض احادیث میں بھی شطرنج کی ممانعت آئی ہے جو مصلحت سطرنج کو منع کرنے کی ہیں وہی بات تاش کھیلنے میں پائی جاتی ہے اس لئے دل بہلائیں کے لیے بھی شطرنج کھیلنا مکروہ تحریمی ہے بڑی عمر کے حضرات کو تو اس سے اور بچنا چاہیے اور اپنے فارغ اوقات کو اللہ کے ذکر تلاوت اور تسبیحات وغیرہ میں لگانا چاہیے کے کم از کم عمر کا آخری حصہ تو اچھے کاموں میں اور اللہ کی یاد میں گزرے۔
📕کتاب الفتاوی جلد ۶ صفحہ ۱۵۷
واللہ اعلم بالصواب
✍🏻مفتی عمران اسماعیل میمن حنفی چشتی
🕌استاذ دار العلوم رام پورا سورت گجرات ھند
🗒 کلینڈر🗒
🌙4۔۔۔جمادی الاولی
🌴1446۔۔۔۔۔۔ھجری
☀️7…… نومبر…۲۰۲۳
دن…… جمعرات
Taash-cat-patte Khelne Ka Hukm
⭕AAJ KA SAWAL No.3753⭕
Bagair Shart Aur Juve Ke Sirf Dil Behlaayi Ke Liye Taash Khelna Aur Uske Liye Logon Ko Jamaa Karna Kesa He? Kya Ahadis Se Uski Mumana’t Sabit He? Aur Hai To Kya badi umar ke Hazraat ka hukm alag ho Sakta Hai?
🔵JAWAB🔵
حامدا و مصلیا مسلما
Taash Ya Kisi Bhi Khel Me Jit Aur Har Ki Surat Me Paise Ke Shart Ho To Ye Juva Hone Ki Vajah Se Haram Aur Sakht Gunah He, Agar Juve Ke Bagair Taash Khela Jaaye To Ye Shatranj Ke Hukam Me He Aur Chunk E Usme Waqt Ki barbadi Hoti He Aur Us se Lahv La’ab-khel tamashe ka Mizaj Ban Jata He, Isliye Makruhe Tahrimee-haraam jaisa He.
Baaz Ahadis Me Bhi Shatranj Ki Mumana’t Aayi He, Jo Maslihat Shatranj Ko Mana Karne Ki He Vahi Baat Taash Khelne Me Paayi Jati He, Is Liye Dil Bahlaayi Ke Liye Bhi Shatranj Khelna Makruhe Tahrimi He, badi umar ke Hazrat Ko To Use Aur Bachna Chahye Aur Apne Faarig Avqat Ko Allah Ke Zikr, Tilwat Aur Tasbihat Vagera Me Lagana Chahye, Ke Kam Se Kam Umar Ka Aakhiri Hissa To Achche Kamo Me Aur Allah Ki Yaad Me Guzre.
و الله اعلم بالصواب
📘KITABUL FATAWA 6/157
✍🏻 Mufti Imran Ismail Memon Hanafi
🕌 Ustaze Darul Uloom,
Rampur Surat, Gujarat, India.