Haajiyon Ka Da`wat Karna Ya Un Ko Dawat Khilana



Haajiyon Ka Da`wat Karna Ya Un Ko Dawat Khilana

હાજીઓ કા દાવત કરના યા ઉનકો દાવત ખિલાના

⭕ *આજ કા સવાલ નં. ૩૫૭૨ * ⭕

હાજીઓ કા હજ પર જાને સે પહેલે દાવત કરના યા ઉનકો દાવત ખિલાના કૈસા હૈ..?

હમારે ઇલાકે મેં ઉસકો ઝરૂરી સમઝા જાતા હૈ ઔર ઉસમેં તમામ રિશ્તેદાર ઔર દોસ્તો કી દાવત કી જાતી હૈ, લોગ અપને પર હજ ફર્ઝ હોને મેં ઇન ખર્ચો કો ભી શુમાર કરતે હૈ, તો ઐસી દાવત કરના યા ઉસમેં શરીક હોના કૈસા હૈ..?

🔵 જવાબ 🔵
مدا و مصلیا و مسلما

હજ સે જાને સે પહેલે નફસે દાવત કરને મેં કોઇ હરજ નહિં, શરીઅત કે કિસી હુકમ કી ખિલાફ મરઝી કી નોબત ના આયે તો જાઇઝ હૈ, લેકિન આજકલ હાજી કે દાવત કરને મેં યા ઉનકો દાવત ખિલાને મેં જો ખરાબીયાં પૈદા હો ગઇ હૈ ઉસકી વજહ સે યેહ દાવત કરના યા ખિલાને કા તરીકા કાબીલે તર્ક/છોડ દેને કે કાબીલ હૈ.

કયુંકે દાવત કો ઝરૂરી સમઝના હુઝુર ﷺ, સહાબા رضي الله عنه, અઇમ્માએ મુજતહીદીન, સલફે સાલીહીન સે સાબીત નહિં, ઇસમેં હાજી બકાયદા અપને હજ કા એલાન કરતા હૈ તસ્વીર ખિંચવાતા હૈ, નારે લગવાતા હૈ, ઇસ દાવત કે ઝરીયે રીયાકારી ઔર ફખ્ર ગરૂર મેં મુબ્તલા હોતા હૈ.

હજ કે નામ પર મર્દો ઔરતો કા મેલાપ ઔર બેપર્દગી હોતી હૈ. જાને સે પહેલે કપડે, લિફાફા વગૈરહ તોહફા દેના ઔર વાપસી પર ઉસકા એવઝ તમામ દેનેવાલે કો લૌટાના ઝરૂરી સમઝા જાતા હૈ, ઇન ખર્ચો કો ભી હજ ફર્ઝ હોને કે ખર્ચે મેં શામીલ સમઝા જાતા હૈ, ઇન ખર્ચો કો પુરા કરને કે લિયે બાઝ લોગ સૂદી કર્ઝ તક લે લેતે હૈ, લિહાઝા ઐસી રસ્મી દાવત કરને ઔર ખાને ઔર ખિલાને સે પરહેજ કરના ચાહિએ.

📗 ફતાવાા કાસમીયા જિલ્દ ૧૨ સફા ૧૭૬ સે ૧૭૯ કા ખુલાસા

و الله اعلم بالصواب

✍🏻 મુફતી ઇમરાન ઇસ્માઇલ મેમણ, હનફી, ચિશ્તી

🕌 ઉસ્તાદે દારૂલ ઉલુમ રામપુરા, સુરત, ગુજરાત, ભારત

हाजियों का दावत करना उन को दावत खिलाना

⭕आज का सवाल नंबर :: ३५७२⭕

हाजयों का हज से जाने से पहले दावत करना या उन को दावत खिलाना कैसा है ? हमारे इलाके में उस को ज़रूरी समजा जाता है और उस में तमाम रिश्तेदार और दोस्तों की दावत की जाती है। लोग अपने पर हज फ़र्ज़ होने में इन ख़र्चों को भी शुमार करते है तो ऐसी दावत करना या उस में शरीक होना कैसा है?

🔵जवाब🔵

مدا و مصلیا و مسلما

हज से जाने से पहले नफ़्से दावत करने में कोई हरज नहीं। शरीअत के किसी हुक्म की खिलाफ वर्ज़ी की नौबत न आये तो जाइज़ है।
लेकिन आज कल हाजी के दावत करने में या उन को दावत खिलाने में जो खराबियां पैदा हो गई है उस की वजह से ये ये दावत करना या खिलाने का तरीकाः क़ाबिले तर्क-छोड़ देने के क़ाबिल है।
कयूं के दावत को ज़रूरी समझना हुज़ूर सलल्लाहु अलय्हि वसल्लम, सहाबा ए किराम रदियल्लाहु अन्हु, अयिम्माह ए मुजतहिदीन, सलफे सलिहीन से साबित नहीं। इस में हाजी बा काइदह अपने हज का ऐलान करता है, तस्वीर खिंचवाता है, नारे लगवाता है, इस दावत के ज़रिये रियाकारी और फ़ख्र गरूर में मुब्तला होता है,
हज के नाम पर मरदों औरतों का मिलाप और बेपर्दगी होती है। जाने से पहले कपडे, लिफ़ाफ़े वगैरह तोहफा देना और वापसी पर उस का एवज़ तमाम देनेवाले को लौटाना ज़रूरी समझ जाता है। इन ख़र्चों को भी हज फ़र्ज़ होने के खर्चे में शामिल समझा जाता है। इन ख़र्चों को पूरा करने के लिए बाज़ लोग सुदी क़र्ज़ तक ले लेते है।
लिहाज़ा ऐसी रस्मी दावत करने और खाने और खिलाने से परहेज़ करना चहिये।

📗फतवा कास्मियाह जिल्द १२ सफा १७६ से १७९ का खुलासाह
و الله اعلم بالصواب

✍🏻मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन
🕌उस्ताज़े दारुल उलूम रामपुरा, सूरत, गुजरात, इंडिया.

حاجیوں کا دعوت کرنا، یا انکو دعوت کھلانا

⭕ آج کا سوال نمبر ٣٥٧٢⭕

حاجیوں کا حج پر جانے سے پہلے دعوت کرنا، یا ان کو دعوت کھلانا کیسا ہے؟ ہمارے علاقے میں اس کو ضروری سمجھا جاتا ہے اور اس میں تمام رشتے دار و دوستوں کی دعوت کی جاتی ہے لوگ اپنے پر حج فرض ہونے میں ان خرچوں کو بھی شمار کرتے ہیں، تو ایسی دعوت کرنا یا اس میں شریک ہونا کیسا ہے؟

🔵 جواب 🔵

حامدا و مصلیا و مسلما

حج پر جانے سے پہلے فی نفسہ دعوت کرنے میں کوئی حرج نہیں، شریعت کے کسی حکم کی خلاف ورزی کرنے کی نوبت نہ آئے، تو جائز ہے، لیکن آج کل حج کی دعوت کرنے میں یا ان کو دعوت کھلانے میں جو خرابیاں پیدا ہوگئی ہیں اس کی وجہ سے یہ دعوت کرنا یا کھلانے کا طریقہ قابل ترک ہیں،، کیوںکہ دعوت کو ضروری سمجھنا اہتمام کرنا حضور صلی اللہ علیہ وسلم، صحابہؓ، ائمہ مجتہدین، سلف صالحین سے ثابت نہیں، اس میں حاجی باقاعدہ اپنے حج کا اعلان کرتا ہے، تصویریں کھینچ واتا ہے، نعرے لگواتا ہے، اس دعوت کے ذریعہ ریاکاری فخر و غرور میں مبتلا ہوتا ہے، حج کے نام پر مردوں عورتوں کا ملاپ بے و پردگی ہوتی ہے، جانے سے پہلے کپڑا، لفافہ وغیرہ تحفہ دینا اور واپسی پر اسکا عوض تمام دینے والوں کو لوٹانا ضروری سمجھا جاتا ہے ان خرچوں کو بھی حج فرض ہونے کے خرچوں میں شامل سمجھا جاتا ہے ان خرچوں کو پورا کرنے کے لیے بعض لوگ سودی قرضہ تک لے لیتے ہیں، لہذا ایسی رسمی دعوت کرنا، اور کھانے و کھلانے سے پرہیز کرنا چاہیے،

واللہ اعلم بالصواب

📘 فتاوی قاسمیہ جلد ۱۲ صفہ ۱۷۶ سے ۱۷۹ کا خلاصہ

✍🏻 مفتی عمران اسماعیل میمن حنفی چشتی

🕌 استاذ دار العلوم رام پورہ سورت گجرات

Haajiyon Ka Da`wat Karna Ya Un Ko Dawat Khilana

⭕ AAJ KA SAWAL NO.3572⭕

Haajyon ka hajj ke liye jaane se pehle da’wat karna ya unko da’wat khilana kaisa hai?

Hamare ilaqe me usko zaruri samjha jaata hai aur usme tamaam rishtedar aur doston ki da’wat ki jaati hai Log apne par hajj farz hone me in kharchon ko bhi shumar karte hain to aisi da’wat karna ya usme sharik hona kaisa hai?

🔵JAWAB🔵

مدا و مصلیا و مسلما

Hajj ke liye jaane se pehle nafse dawat karne me koi haraj nahin Shari’at ke kisi hukm ki khilaf warzi ki naubat na aaye to jaiz hai,

Lekin aaj kal haaji ki da’wat karne me ya unko da’wat khilane me jo kharabiyan paida ho gayi hain uski wajah se yeh da’wat karna ya khilane ka tariqah qabile tark (chhod dene ke qabil) hai.

Kyun ke da’wat ko zaruri samjhna Huzur SALALAHU ALAYHI WASALLAM, sahaba e kiram Radeeyallahu anhum, ayimah e mujtahideen, salaf e saliheen se saabit nahin is me haaji ba qaidah apne hajj ka aelan karta hai, taswir khinchwata hai, naare lagwata hai, is da’wat ke zariye riya kaari aur fakhr garoor me mubtala hota hai,
hajj ke naam par mardon aurton ka melap aur bepardagi hoti hai jaane se pehle kapda, lifafe wagairah tohfa dena aur wapasi par uska aewaz tamaam dene wale ko lotana zaruri samjha jaata hai in kharchon ko bhi hajj farz hone ke kharche me shamil samjha jaata hai in kharchon ko pura karne ke liye ba’az log sudi qarz tak le lete hain.

Lihaza aisi rasmi da’wat karne aur khane aur khilane se parhez karna chahiye

📗FATAWA QASMIYAH JILD 12 SAFA 176 Se 179 KA KHULASAH

و الله اعلم بالصواب

ISLAMI TAREEKH :29 SHAVVAL 1445 Hijri
✍🏻Mufti Imran Ismail Memon hanafi chisti.

🕌 Ustaad e daarul uloom Rampura surat, Gujarat, India.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *